24/10/13

Ζύμη για Κρέπες χωρίς αυγό

Επιτέλους Παρασκευή!!!Πάντα χαίρομαι όταν έρχεται Σαββατοκύριακο, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τριήμερο. Ετοιμάζουμε τις βαλίτσες, και έτοιμοι για εξόρμηση!Ακόμη κι αν δεν πάμε πουθενά , είναι ευκαιρία να περάσουμε ένα χαλαρό Σαββατοκύριακο και να δούμε τους φίλους και τα άλλα αγαπημένα μας πρόσωπα ή να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στον εαυτό μας.
Τι μπορούμε όμως να φτιάξουμε για την παρέα που θα έρθει στο σπίτι.. Κάτι εύκολο και γρήγορο, όπως... Κρέπες!!!Και γλυκές και αλμυρές, για όλα τα γούστα!!!

Υλικά που θα χρειαστούμε:



  • 2 φλ τσ γάλα φρέσκο  2%
  • 2 φλ τσ αλεύρι
  • 2 κουτ σούπας βούτυρο λιωμένο
  • 1 κουτ γλ αλάτι
  • 2 κουτ γλ. ζάχαρη


  • Μερίδες: 7 λεπτές κρέπες

    Tips: Για γλυκιές κρέπες, βάζουμε και λίγη βανίλια στο μείγμα.

    Πώς το κάνουμε:



  • Σε ένα μπολ χτυπάω γάλα και αλεύρι με σύρμα ή μίξερ.
  • Προσθέτω αλάτι, ζάχαρη και βούτυο, και συνεχίζω λίγο το ανακάτεμα έτσι ώστε να έχω έναν χυλό χωρίς σβόλια.
  • Η ζύμη είναι έτοιμη να φτιάξω κρέπες στο τηγάνι ή στην κρεπιέρα.
  •  Αλείφω λίγο λάδι σε ένα τηγάνι, και όταν κάψει ρίχνω με την κουτάλα της σούπας μια ποσότητα

  • ζύμης. Περιστρέφω το τηγάνι, έτσι ώστε η ζύμη να πάει παντού.


  •  Όταν ψηθεί καλά η μία πλευρά (φαίνεται γιατί θα ξεκολλάει εύκολα από το τηγάνι), το γυρίζουμε για να ψηθεί καλά και από την άλλη πλευρά.



  • 10 σχόλια:

    1. ποιος δεν λατρεύει τις κρέπες!!! εγω ειμαι του αλμουρου αλλα δεν λεω σε μια κρεπα μερεντα με μπανανα!!! μ αρέσει που δεν βάζεις αυγό στο μίγμα θα το δοκιμάσω και εγώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Εγώ προτιμώ τις γλυκιές, αλλά και στις αλμυρές δεν λέω όχι!Δοκίμασε το χωρίς αυγό και θα δεις!!!

        Διαγραφή
    2. Τέλειες σου έγιναν! Δεν έχω δοκιμάσει να τις κάνω χωρίς αυγό! Πολύ καλή ιδέα!
      Ευχαριστώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Βγαίνουν όντως πολύ καλές!

        Διαγραφή
    3. Οι κρέπες μου αρέσουν πολύ, ειδικά με αλμυρή γέμιση. Ωραιότατες τις έφτιαξες! Να είχα μια τώρα...!
      Καλό τριήμερο! Να περάσεις πολύ όμορφα, ό,τι κι αν κάνεις. :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σε ευχαριστώ πολύ!Κι εσύ να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο!!!

        Διαγραφή
    4. Εγώ θέλω και αλμυρή και γλυκιά κρέπα!!! Μη μείνει καμία παραπονεμένη...
      Πολλά φιλάκια!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Κρέπα με σοκολάτα και καρβουντισμένα καραμελωμένα αμύγδαλα με μια ρακί από την Κρήτη! Ο τέλειος συνδυασμός! Ωραίο ζυμάρι! :-)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Αυτές σίγουρα θα της λατρέψει ο σύζυγος μιας και δεν του αρέσει η μυρωδιά του αυγού πουθενά. Και πολλές φορές μου λέει δεν γίνονται οι κρέπες χωρίς αυγό? να λοιπόν που γίνονται τελικά. Θα τις δοκιμάσουμε!! Καλώς σε βρήκα!! :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Κέικ καρδιά

    Σε λίγες ημέρες είναι η γιορτή του Αγ Βαλεντίνου. Αν και πολλοί τη θεωρούν ως μια 'χαζοχαρούμενη' γιορτή δεν παύει να είναι μια ευ...